Přepravní podmínky

 

Doprava

Zajišťujeme transport zboží z našeho skladu ke klientům po celé České republice.

Při objednávce v celkové hodnotě vyšší než 30.000,- Kč vč. DPH doprava zdarma!

Při objednávce o nižší hodnotě je cena transportu 1.390,- Kč v rámci celé České Republiky.

 

Platební podmínky

  • Hotovost – při osobním odběru (dobírka) manipulační poplatek 100,- Kč

  • Platba převodem z účtu na č.účtu: 27-0120940267/0100

 

Bankovní převod musí být proveden nejméně 24 hodin před odebráním zboží,

nebo musí být zasláno na naší e-mailovou adresu potvrzení o zadání bankovního převodu.

Bezpečnost zásilek

Naše firma má bohaté zkušenosti v prodeji keramických obkladů a dlažby.

V našem internetovém obchodě používáme propracované balící standardy.

Všechny objednávky jsou rozváženy kurýrní službou.

Produkty jsou balené na paletu, ovíjené fólií stretch, lepenkou a připevněné stahovací páskou.

Tímto způsobem je zboží plně připravené do transportu.

Děláme vše co je v našich silách, aby se k Vám zásilka dostala v nenarušeném stavu

. Přesto prosíme o důkladnou kontrolu zboží při odběru. V případě

námitek prosíme o zkontaktování našeho Centra péče o zákazníky.

Zároveň požádejte o vystavení protokolu o poškození pracovníka kurýrní služby.

Na rozdíl od jiných obchodů na sebe bereme formálnosti

související s vyšetřováním odškodnění náležejícího od pojišťovny.

Nové zboží vysíláme teprve po obdržení zboží, které je reklamováno.

1. Před otevřením zásilky podepište u kurýra potvrzení o převzetí a zaplaťte eventuální dobírku.

Můžete kurýra poprosit o vyčkání do chvíle, než zásilku

otevřete a vizuálně překontrolujete stav zboží a množství.

2. Pokud na zboží zpozorujete poškození nebo jiné nesrovnalosti,

sepište ihned spolu s kurýrem protokol o poškození.

3. V případě, že vady nebo nekompletnosti objednávky zpozorujete až po odjezdu kurýra,

co nejrychleji zavolejte na číslo uvedené v převozním  dokumentu

a zažádejte si příjezd řidiče pro zpětné sepsání protokolu.

Veškeré reklamace mohou být přepravní firmě hlášeny v termínu

do 7 dnů od chvíle převzetí zásilky.

4. Sepsaný protokol prosím následně zašlete do sídla expediční firmy.

 

Pouze se sepsaným protokolem je možná výměna zboží za nové nebo finanční  vyrovnání.