Přepravní podmínky
Zajišťujeme transport zboží z našeho skladu ke klientům po celé České republice.
Při objednávce v celkové hodnotě vyšší než 30.000,- Kč vč. DPH doprava zdarma!
Při objednávce o nižší hodnotě je cena transportu 1.390,- Kč v rámci celé České Republiky.
-
Hotovost – při osobním odběru (dobírka) manipulační poplatek 100,- Kč
-
Platba převodem z účtu na č.účtu: 27-0120940267/0100
Bankovní převod musí být proveden nejméně 24 hodin před odebráním zboží,
nebo musí být zasláno na naší e-mailovou adresu potvrzení o zadání bankovního převodu.
Naše firma má bohaté zkušenosti v prodeji keramických obkladů a dlažby.
V našem internetovém obchodě používáme propracované balící standardy.
Všechny objednávky jsou rozváženy kurýrní službou.
Produkty jsou balené na paletu, ovíjené fólií stretch, lepenkou a připevněné stahovací páskou.
Tímto způsobem je zboží plně připravené do transportu.
Děláme vše co je v našich silách, aby se k Vám zásilka dostala v nenarušeném stavu
. Přesto prosíme o důkladnou kontrolu zboží při odběru. V případě
námitek prosíme o zkontaktování našeho Centra péče o zákazníky.
Zároveň požádejte o vystavení protokolu o poškození pracovníka kurýrní služby.
Na rozdíl od jiných obchodů na sebe bereme formálnosti
související s vyšetřováním odškodnění náležejícího od pojišťovny.
Nové zboží vysíláme teprve po obdržení zboží, které je reklamováno.
1. Před otevřením zásilky podepište u kurýra potvrzení o převzetí a zaplaťte eventuální dobírku.
Můžete kurýra poprosit o vyčkání do chvíle, než zásilku
otevřete a vizuálně překontrolujete stav zboží a množství.
2. Pokud na zboží zpozorujete poškození nebo jiné nesrovnalosti,
sepište ihned spolu s kurýrem protokol o poškození.
3. V případě, že vady nebo nekompletnosti objednávky zpozorujete až po odjezdu kurýra,
co nejrychleji zavolejte na číslo uvedené v převozním dokumentu
a zažádejte si příjezd řidiče pro zpětné sepsání protokolu.
Veškeré reklamace mohou být přepravní firmě hlášeny v termínu
do 7 dnů od chvíle převzetí zásilky.
4. Sepsaný protokol prosím následně zašlete do sídla expediční firmy.
Pouze se sepsaným protokolem je možná výměna zboží za nové nebo finanční vyrovnání.